tirsdag den 21. februar 2012

Vestosaurus wannabe




Jeg er ENDELIG blevet færdig med den store drengs vest, den er blevet ligesom han ville have den. Jeg har rådført mig undervejs, lige fra garnfarve til mønster og hvilken farve dinosauer der skulle være hvor. En enkelt stribe sorte dinosaure forneden med en enkelt rød lige over og så lige lidt røde knapper. Igår ville han ikke have den af, idag ville han ikke have den på, der var for få dinosaurusser på. Arrghh. Man laver tingene som han vil have og så er det ikke det han vil have alligevel. Så er det godt at moderen kan lide at strikke og har gjort det af lyst. Jeg snakkede med en pædagog om det i morges, hendes eneste kommentar var at man kan godt mærke at han er ved at være 5 år. >>smiler<<

Så nu sidder jeg og overvejer om der skal strikkes en ny, jeg kan ikke nå det til denne vinter (da den nok snart er slut) Jeg kan også holde på at det ikke er retur ret på bestillings vare, men den tror jeg ikke helt at han forstår. Og det er jo ikke fordi at jeg ikke vil, jeg har jo også bare lovet den lille dreng en også og det skulle jo gerne være imens han kan passe den str. der er blevet købt ind til til ham. Imens jeg tygger på den kan jeg jo sagtens strikke på noget andet, der er jo også laaaangt tid til det bliver vinter igen.

Opskriften er købt hos Rasmilla og er strikket i Arwetta fra filcolana

2 kommentarer:

  1. Hvor er den bare VILDT flot. Det er en dreng med stil, selvom den åbenbart skifter fra dag til dag ;0)

    SvarSlet
  2. Det er en dreng med stil, farverne er ikke just nogen jeg ville vælge, men de passer bare så godt sammen. vi har fundet løsningen på "der er ikke dinosaurusser på"-problemet, mor strikker da bare en mere og så har han bare at slide den op.

    maja

    SvarSlet