torsdag den 9. december 2010

jeg er her endnu......


Jeg er her endnu, jeg har bare lidt travlt med skole, børn og julegaver, derudover er der lige alt det der kun kan ses hvis man ikke lige når det. Jeg er ved at lave hello kitty sengetøj til niecerne på mandens side til julegave og til min søsters pige har jeg hæklet en vest som hun fik i adventsgave i søndags, opskriften er fra Hendes Verden, (jeg ville have linket, men kan i skrivende stund ikke finde den derinde) en sød lille sag som blev i hvid da hun har arvet rigtig meget lyserødt tøj.
Desuden er jeg ved at få helt dårligt samvittighed over alt det man burde nå, men ikke lige når fordi der bare er såmeget andet i december og med eksamen d. 3 januar kommer det hele til at blive presset lidt sammen, der er bare ikke timer nok i dagen, kan i andre nøjes med 24?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar